maandag 17 september 2012

Pukkie

Het is vast opgevallen dat de laatste berichten iets anders laat zien dan gewoonlijk.
Ik vroeg me af waarom ik geen andere objecten zou tonen op deze weblog en ik vind het een verlengde van wat ik normaal doe.

Dit is Pukkie. Ik heb hem niet zelfgemaakt maar heb hem geadopteerd.



Ik vond dat Pukkie wel wat kleur mocht hebben. Ik vind het een veel te leuk ventje om zo kleurloos te laten. Ik heb hem eerst maar een laagje voor de hechting gegeven. Dat is gelijk schrikken!





Ik heb Pukkie eerst in nieuwe kleertjes gestoken. Het ventje wordt nu al wat realistischer.  Zijn buikje valt nu al beter op.






 Ik heb hem een kleurige haardos gegeven want ik wilde dat het een vrolijk en ondeugend ventje zou worden. De kleding is nog aangepast en heb hem een nieuwe stoere jeans gegeven.
Langzaam begon Pukkie tot leven te komen en kwam zijn huidtint te voorschijn incl. zijn blos op de wangen. Ik heb toen zijn tanden gepoetst voordat hij weer op de foto mocht want daar had hij nog niet veel aandacht aan geschonken.






Ik zal hem later uit de zon nog eens fotograferen zodat hij beter voor de dag komt.
Het was eigenlijk de  bedoeling dat Pukkie in de tuin zou gaan spelen.
Pukkie vindt echter de vensterbank veel leuker.
Hij fluit naar de meisjes en maakt de mensen aan het lachen. Als hij zich verder een beetje gedraagt dan mag hij daar plezier blijven maken.



vragen of interesse? 
Mail me gerust naar; tterpentijn@gmail.com







Geen opmerkingen: