zaterdag 18 januari 2014

ter ere van M.C. Escher

Ik was weer even toe aan iets anders.
Ik heb een werk van M.C. Escher bewerkt tot een schilderij. Ik wilde dit wonderlijke tafereel in kleur zien. Dit werk laat volgens mij de ultieme combinatie zien van waar Escher bekend om was. De vlakverdeling, het gebruik van ongebruikelijke perspectieven en het surrealisme.
Ik heb me aan de oorspronkelijke tekening gehouden maar ik had uiteraard wel de vrijheid hoe ik de kleuren kon toepassen. Uiteraard heb ik zijn naam vermeld in het schilderij.
Het schilderij heeft een nieuwe bestemming gekregen.

Het schilderij is gemaakt op formaat van 50x60 cm.





                                                                 
vragen of interesse? 
                                             Mail me gerust naar; tterpentijn@gmail.com

Geen opmerkingen: