zondag 8 juli 2012

exposite De Zoute Viever

Tiscre@ ( de maakster van het hoefijzer ) tipte mij over de mogelijkheid te exposeren op dit adres.
Dit bleek al op korte termijn mogelijk. Op 6 juli heb ik er een reeks schilderijen een plaatsje gegeven.
Er zijn 2 gangen waar aardig wat schilderijen kunnen worden opgehangen.
Een expositie voor het eerst buiten mijn woonplaats is toch wel spannend.
De koffie en thee is er vast erg lekker. De geur was i.e.g. heerlijk!
Die middag was er bingo en dus kon ik in alle rust alles een plekje geven.
Ruim anderhalf uur na vertrek van thuis werd ik toch wat dorstig. Kraanwater uit een werkkast was een prima dorstlesser.
Echt reacties heb ik nog niet kunnen toetsen.  Vrijwel iedereen was immers bij de bingo aanwezig.
Ik heb nog enkele foto's gemaakt.

Het gebouw is openbaar en dus vrij te bezoeken.
Dit is het adres;  De Zoute Viever
                           Dongestraat 1
                           4388 VJ     Oost-Souburg
De expositie is in de maanden juli, augustus en september 2012.



De expositie heb ik eerder beëindigd.  Ik ben er op een dag heen gegaan voor een geïnteresseerde.
Toen bleek er spullen van mij op een kast rond te zwerven. Dat zat me niet lekker en ik nam een dag later contact op met de verantwoordelijke. De reactie was dermate bits dat ik besloot een dag later op te halen. Ik vind dit van weinig respect naar mij en mijn spullen getuigen.
Het personeel vond het jammer dat ik alles weer eerder mee terug naar huis nam.
De reacties in het gastenboek waren wel erg leuk. Hartelijk dank hiervoor!








Geen opmerkingen: